Politică de rambursări și returnări

GENERAL

Prezentul document, prin continutul sau, pune la dispozitia utilizatorilor Politica de livrare și anulare pentru serviciile comandate prin intermediul site-ului murali.ro.

Magazinul online este operat de MURALI, iar Serviciile oferite sunt prestate de MURALI ARTWORK SRL – entitatea juridica care vinde serviciul/iile si care va incheia contractul cu dumneavoastra pentru furnizarea acelui serviciu/ii în sensul acestor Termeni.

Va rugam sa cititi cu atentie Politica de livrare și anulare a acestui website, prezentată mai jos. Aceasta Politica de livrare și anulare se aplica oricarei comenzi de servicii catre MURALI ARTWORK SRL realizata prin intermediul magazinului virtual https://murali.ro („Magazinul online”)

MURALI isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Politica de livrare și anulare, fara niciun fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica ultima forma publicata.

Puteti comanda servicii oferite de MURALI prin intermediul site-ului murali.ro sau contactand direct compania pentru o CERERE OFERTA.

LIVRAREA SERVICIILOR

1. Urmare a unei comenzi înregistrate prin intermediul magazinului virtual https://murali.ro sau printr-o solicitare directă trimisă prin formularul de contact, MURALI va trimite către dvs. cumpărătorul un Contract de Servicii care va stipula toți termenii de livrare al/ai serviciului/iilor cumpărate.

2. Contractul de Servicii va propune termenele și condițiile de livrare a serviciilor comandate în funcție de disponibilitatea echipei MURALI, de tipul de serviciul comandat și de condițiile de lucru existente la locația pentru care ați comandat serviciile.

ANULARE COMANDA

1. Perioada de anulare este de 14 zile începând cu ziua următoare datei în care primiți confirmarea comenzii pentru oricare din serviciile vândute prin magazinul online murali.ro

2. După expirarea perioadei de anulare, nu mai aveți dreptul de a anula comanda. Orice anulare după această perioadă va avea nevoie de aprobarea MURALI – vă rugăm să contactați MURALI ARTWORK SRL (consultați pagina de contact pentru datele de contact relevante) pentru a explica de ce doriți să anulați Comanda și pentru a vedea dacă MURALI va accepta anularea.

3. Vă rugăm să consultați paginile de detalii servicii din Magazinul online pentru mai multe detalii despre acestea și ce drepturi de anulare specifică se aplică anumitor servicii, dacă există.

4. Aveți dreptul legal de a anula Comanda din orice motiv (inclusiv dacă vă răzgândiți) în perioada de anulare, cu excepția faptului că acest drept de anulare nu se va aplica dacă:

(a) Prestarea serviciile a început deja.

(b) Serviciile au fost complet prestate.

5. Pentru a exercita dreptul de a anula comanda, trebuie să informați MURALI cu privire la decizia dvs. de a anula comanda printr-o declarație clară (de exemplu, un e-mail sau o o scrisoare trimisă prin poștă – consultați pagina de contact pentru datele de contact relevante).

6. Pentru a respecta termenul de anulare, este suficient să trimiteți solicitarea dvs. de anulare înainte de încheierea perioadei de anulare.

7. Dacă solicitarea de anulare a fost realizată în termenul legal de 14 zile și îndeplinește toate condițiile, MURALI vă va rambursa toate plățile primite de la dvs. pentru respectiva comandă anulată.

8. MURALI va efectua rambursarea plății folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta nicio taxă ca urmare a rambursării plății.